Kuormalavat - Lavalla teholava ispm

Teholava IPPC

Teholava – IPPC standardin mukainen

Lavan rakenne:
5 kansilautaa 15x75x600
3 tukilautaa 15x75x800
6 kulmapalaa 75x75x75
3 jalkalautaa 15x75x600

Uudet teholavat kestävät hyvin painoa ja ovat pitkäikäisiä. Puinen pakkausalusta on ekologinen kuljetusratkaisu, sillä pitkän elinkaarensa päätteeksi se haketetaan. Hakkeelle on useita eri käyttötarkoituksia. Siitä valmistetaan uusia tuotteita kuten vaneria, puriste kulmapaloja ym., tai sitä voidaan polttaa uusissa puuta polttoaineena hyödyntävissä voimalaitoksissa.

Lavalla

 

Teholava kiertää asiakkaalta kuormalava keskuksien kautta uudelleen käyttöön. Kun lava hajoaa, niin sitä korjataan useita kertoja, ennen kuin se on siinä kunnossa ettei sitä voi enää uudelleen käyttää.

Vasta tämän jälkeen jäljellä oleva puutavara päätyy uusiokäyttöön.

Kuormalava valmistetaan puusta ja siinä on kulmapalat, lautoja sekä naulat jokaisessa laudassa, kulmassa ja välilaudassa. Valmiit tuotteet pakataan lavanippuihin joihin menee n. 18-70 kpl lavoja riippuen lavakoosta ja mallista.

Tämän jälkeen ne siirretään kuorma-autoon tai puoliperävaunu rekkaan joka toimittaa lavat asiakkaan pihaan tai varastoon.

Uudet standardin mukaiset FIN lavat kestävät hyvin painoa ja ovat pitkäikäisiä. Puinen pakkausalusta on ekologinen kuljetusratkaisu, sillä pitkän elinkaarensa päätteeksi se haketetaan.

Hakkeelle on useita eri käyttötarkoituksia. Siitä valmistetaan uusia tuotteita kuten vaneria, puriste kulmapaloja ym., tai sitä voidaan polttaa uusissa puuta polttoaineena hyödyntävissä voimalaitoksissa.

Uudet standardin mukaiset FIN lavat kestävät hyvin painoa ja ovat pitkäikäisiä. Puinen pakkausalusta on ekologinen kuljetusratkaisu, sillä pitkän elinkaarensa päätteeksi se haketetaan.

Hakkeelle on useita eri käyttötarkoituksia. Siitä valmistetaan uusia tuotteita kuten vaneria, puriste kulmapaloja ym., tai sitä voidaan polttaa uusissa puuta polttoaineena hyödyntävissä voimalaitoksissa.